未果寻病终

I'll try anything once

Last Chance - Alyssa Reid、JRDN

And I pray

然后我祈祷

The storm's gonna fade

风暴终会褪散

Eventually

终会

And I know

并且我明白

I know I should've stayed

我明白我们本该留下

But I was weak

但我如此怯懦

Even if the walls come down don't ask

即使城墙不呼而陷

Even if we're left out in the grian

即使我们悖于常理

As long as you are standing next to me

只要你伴我身旁

Last chance, the lights are all turned low

最后的机会,灯光幽幽暗下

Last dance on the radio

收音机响起最后一支舞

Too fast, I feel like you're alone

时间指针飞快,我感到你仍旧孤独

All alone

孑然一身

Turn back before it gets too late

回头吧,趁还没有不能挽回

Last chance, a simple twist of fate

最后的机会,命运简易的安排

Too fast, I feel like you're alone

时间指针飞快,我感到你仍旧孤独

All alone

孑然一身

Will you be there

你会在那儿吗

If I begin to tell

如果我开口诉说

At the scenes

就在这儿

Cause I know

因为我知道

I know I need you here

我知道现在我需要你

Next to me

在我身旁

Even if the walls come down don't ask

即使城墙不呼而陷

Even if we're left out in the grain

即使我们悖于常理

As long as you are standing next to me

只要你伴我身旁

Last chance, the lights are all turned low

最后的机会,灯光幽幽暗下

Last dance on the radio

收音机响起最后一支舞

Too fast, I feel like I'm alone

时间指针飞快,我感到你仍旧孤独

All alone

孑然一身

Turn back before it gets too late

回头吧,趁还没有不能挽回

Last chance, a simple twist of fate

最后的机会,命运简易的安排

Too fast, you feel like you're alone

时间指针飞快,你感到你仍旧孤独

All alone

孑然一身

If I ever just cross your mind

如果我曾恰好掠过你的心头

Would you say you love me

你是否会说你爱我

I don't know how to fall

我不知如何一见倾心

If I ever just change your mind

如果我曾恰好使你转意

Turn around and when you cross them by

回过头来,当你路过此处

You and I

你和我

The lights are all turned low

所有的光影黯然淡去

On the radio

沉浸在收音机中

Too fast, I feel like your alone

时间指针飞快,我感到你仍旧孤独

All alone

孑然一身

Turn back before it gets too late

回头吧,趁还来得及挽回

Last chance, a simple twist of fate

最后的机会,命运简易的安排

Too fast, you feel like you're alone

时光不待,我发觉你依旧孤独

All alone

无依无靠

All alone

形单影只

All alone

孑然一身


评论(3)
热度(62)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据