未果寻病终

I'll try anything once

How the West Was Won - Katie Herzig

I don’t know how the west was won

我不知道什么西部开拓史

How the ocean let all the sailors come

海洋怎么让所有的水手都来了

They came over one by one if only just to see

一眼望去,他们一个一个地走过来

I don’t know how happiness gets hidden in the wilderness

我不知道幸福怎么会在荒野中隐藏

I’m leaving in the morning with my paddle and my lime

我带着我的桨早上离开

I don’t know how to find you when

我不知道怎么能找到你,当

All I’ve been is a lighted window

我一直在一个明亮的窗子里

Waiting for the dark to make it’s way back into light

等待着黑暗找到自己通往光明的路

And you will hold me in your arms

然后你会把我抱在你的怀里

And you will hold me in your arms

然后你会把我抱在你的怀里

Maybe I’m just a pilgrim who is trying to make sense of you now

也许我只是一个朝圣者想让变得你有意义

Pray the wind will take me where the space meets up with time

祈祷风将带我去那时空交错的地方

Where you will hold me in your arms

在那里你会把我抱在你的怀里

Where you will hold me in your arms

在那里你会把我抱在你的怀里


评论
热度(14)