未果寻病终

I'll try anything once

Ship In The Sand - Marble Sounds

邓晓芒: 只觉得她听似欢快,却好像藏着更多的无奈,像是绝望后的最后一场狂欢, 眼含热泪,尽情舞蹈,狂欢结束,一个人走回落寞,或者走向更深的孤独。 就像编曲的最后,又回到了极简的吉他, 在你以为还会有以后的时候,戛然而止, 决然的再没有以后了




Woke up this morning thought,

晨起而思

Gotta change my life

光阴荏苒,是时候做些改变

I'm like a ship in the sand

我就如滞留沙海里的一叶扁舟

Just waiting for to die I got lot of reasons

只是如此虚度光阴等待赴死 有无数理由

glad to be alive but always waking up alone

体味活着的欣喜 却无奈无法掩盖孤枕一人醒来的落寞

just makes me wanna die.

直让我欲赴死

But always waking up alone,

但孤枕一人醒来的落寞

just makes me wanna die.

直让我欲赴死

I may be lonely but I'm not stupid

我踽踽独行于世却非无知

I try to live with my mistake

试过随遇而安,与错误相伴

So I stay awake to ease all pain

保持清醒只是为了缓和心伤

But I've never been very good at playing that game

但我从不擅长这么去做

No I've never been very good at anything

不,我一无是处

Forget the past it's just an ugly background

忘掉丑恶的过去,那也只是人生背景之一

That stains everything we try to believe in

那亵渎了我们恪守的信仰

And except the things that faith love brings

以及对爱的信心

And don't project it onto anyone else

不要再把它归咎于别人了

and don't project it onto anyone else

不要再把它归咎于别人了



评论(1)
热度(32)