未果寻病终

I'll try anything once

Ed Sheeran - Thinking Out Loud -

vhuvihkjchva: 结婚的时候一定要放这首



When your legs don't work like

当你腿脚不再如

they used to before

从前那般灵活

And I can't sweep you off of your feet

当我也不再如从前让你神魂颠倒

Will your mouth still

你会不会

remember the taste of my love

还记得我们相爱的点滴滋味

Will your eyes still smile from your cheeks

你的笑颜又是否会如从前那般闪烁

Darlin' I will

亲爱的

Be lovin' you

就算我们年入古稀

Till we're seventy

我也依然爱你

Baby my heart

我的宝贝

Could still fall as hard

我的心跳依旧如23岁遇见你时

At twenty three

那般剧烈不息

I'm thinkin' bout how

我也一直在想

People fall in love in mysterious ways

人们是怎样不知不觉就坠入爱河里

Maybe just a touch of a hand

也许只因掌心的触碰温暖的传递

Me I fall in love with you every single day

而我每一天都会比从前更爱你

I just wanna tell you I am

我也只想让你知道我是如此爱你

So honey now

我的甜心

Take me into your lovin' arms

让我融化在你爱的怀抱里

Kiss me under the light of a thousand stars

让我们拥吻在星光熠熠的夜空里

Place your head on my beating heart

侧耳倾听 我为你心跳不息

I'm thinking out loud

我不禁的想

Maybe we found love right where we are

也许我们就是在这样的时刻里找到彼此 找到爱

When my hairs all but gone and my memory fades

当我头发变得花白 落满一地 记性也一天天退化

And the crowds don't remember my name

周围人也都记不起我的名

When my hands don't play

双手也再没有力气

the strings the same way

为你弹奏一曲

I know you will still love me the same

我知道即使这样你还会爱我如一

'Cause honey your soul

你充满爱的心

Can never grow old

也永远不会老去

It's evergreen

反而仍然青春不息

Baby your smile's forever in my mind in memory

你的笑脸也会永远印在我脑海里

I'm thinkin' bout how

我一直在想

People fall in love in mysterious ways

人们是怎样不知不觉就坠入爱河里

Maybe it's all part of a plan

也许一切都是命中注定

I just keep on making the same mistakes

我有时可能会犯同一个错误惹你生气

Hoping that you'll understand

但希望你能明白我的心

That baby now

亲爱的

Take me into your loving arms

让我融化在你爱的怀抱里

Kiss me under the light of a thousand stars

让我们拥吻在星光熠熠的夜空里

Place your head on my beating heart

侧耳倾听 我为你心跳不息

I'm thinking out loud

我不禁的想

Maybe we found love right where we are

也许我们就是在这样的时刻里找到彼此 找到爱

(la la la la la la la la la la la)

la la la la la la la la la la la

So baby now

亲爱的

Take me into your loving arms

让我融化在你爱的怀抱里

Kiss me under

让我们拥吻在星光熠熠

the light of a thousand stars

的夜空里

(oh darlin')

噢亲爱的

Place your head on my beating heart

侧耳倾听 我为你心跳不息

I'm thinking out loud

我始终不停地想

Maybe we found love right where we are

也许我们就是在这样的时刻里找到彼此 找到爱

Maybe We found love right where we are

也许我们就是在这样的时刻里找到彼此 找到爱

And we found love right where we are

这样的我爱上这样的你 在这样的时刻里


评论(1)
热度(36)