未果寻病终

I'll try anything once

Skin To Skin - Standfast

So I think we’ve said all there is to be said

我认为我们已经无话可说

All the words keep bouncing around in my head

那些话在我脑海中不断浮现

Oh I feel so numb

噢,我已经麻木疲惫

Please just take me home

请带我回家

Seems like all the talking it took us nowhere

仿佛每一句谈话都在表明我们无处可去

All I really want is the touch of your hand

我只想握住你的手

I won’t speak a sound

我将安安静静的

If you take me home

如果你会带我回家

If you hold me close

如果你能够抱紧我

Words have lost their meaning

言语失去意义

Silence is our haven

此刻安静便是天堂

I love you more

我更加爱你

You and me

你和我

Skin to skin

肌肤相亲

So it all begins

激情已经开始

If I start to scream from the top of my lungs

如果我尽力尖叫

It would make no difference I’d still be alone

那将会无所用处,我依旧孤单

It would leave you numb

那将将你唤醒

The words would echo on

那些话语会一直回响

Rockets can be flown all the way to the moon

火箭终将着陆月球

So much we can do yet we fail to get through

在我们一同落下之前我们还有许多事情可以做

To one another me and you

向另一个我,另一个你

A traffic jam of words

忽然语塞

Can’t move forward, can’t reverse

不能够继续,又不能够返回

Words have lost their meaning

语言失去意义

Silence is our haven

安静是我们的天堂

I love you more

我更加爱你

You and me

你和我

Skin to skin

亲密无间

So it all begins

激情已经开始

You and me

你和我

Skin to skin

热烈缠绵

So it all begins

激情已经开始

Words have lost their meaning

言语已经失去意义

Silence is our haven

唯有安静带我们升入天堂

I love you more

我更加爱你

Silence it will save us

安静将拯救我们

Making room for our love

为我们的爱腾出空间

Yes it will

是的,安静将能够拯救我们

You and me

你和我

Skin to skin

缠绵悱恻

So it all begins

激情已经开始

...

。。。


评论(2)
热度(37)