未果寻病终

I'll try anything once

Slippin - Taylor Thrash

It's hard to hear you through the awkward silence, cuz

很难听到你尴尬的沉默,因为

It's doesn't happen often

这并不时常发生

Guess you're busy everyday

我想你每天都很忙碌吧

I woke up feeling sick about the way we've been for days

当我醒来开始厌倦我们这些日子的相处模式时

I guess things changed

我想有些事情已经变了吧

I guess we've changed

我想我们都变了吧

I feel you slippin'

我察觉到你在拼命逃离

See you drifting

看见你在漂泊

You are slipping... away

你离我越来越远

And I cannot make you stay

而我却不能让你留在身边

I hate to think that I'm the one to blame

我讨厌成为被责怪的一方

You have to see the ugly face

你不得不去看的丑恶嘴脸

I make before I start to cry

是我哭泣前的模样

You need me to grow up

你需要我助你成长

I guess that's more than fair enough

我想这已经足够公平了

If I just try my best

如果我尽力了

Will these all disappear

这些烦恼都会消散

I feel you slippin'

我察觉到你在拼命逃离

See you drifting

看见你在漂泊

You are slipping... away

你离我越来越远

I feel you slippin'

我察觉到你在拼命逃离

See you drifting

看见你在漂泊

You are slipping... away

你离我越来越远

And I cannot make you

而我却不能让你…

Quietly.. you say it all when your eyes speak

嘘…当你双眼诉说这一切

Telling me to leave silently

告诉我会安静离去

And my heart will break

我将心碎

When little things start to go wrong

当琐事偏离了轨道

Said you've questioned love too long

你说自己质疑爱情很久了

Baby now you know why I write sad songs

亲爱的,现在你知道为何我会写下这些悲歌

(That's) all I can sing

这些我能唱出的悲歌

I feel you slippin

我察觉到你在拼命逃离

See you drifting

看见你在漂泊

You are slipping... away

你离我越来越远

I feel you slippin

我察觉到你在拼命逃离

See you drifting

看见你在漂泊

You are slipping... away

你离我越来越远

And I cannot make you stay

而我却不能让你留在我身边


评论(1)
热度(30)