未果寻病终

I'll try anything once

Like I Would (Tom Budin Remix) - Tom Budin、ZAYN

Hey what's up, it's been a while

哈喽,多时不见

Talking about it's not my style

不想太多废话

Thought I'd see what's up

本以为看淡一切

While I'm lighting up

我逍遥快活时

It's cold-hearted, cold-hearted

事实却那么无情。无情

Know it's late but I'm so wired

明知已晚却屡试不爽

Saw your face and got inspired

你的容颜让我蠢蠢欲动

Guess you let it go, now you're good to go

大概你已释然,算了吧

It's cold-hearted, cold-hearted

我想到你的冷漠。冷漠

Oh~

It's probably gonna sound wrong

听上去可能荒诞不经

Promise it won't last long

我保证很快

Oh~

If we can never go back

若你我无法重来

Thought you'd like to know that

希望你能明白

He, won't love you like I would

他不会比我更爱你

He don't know your body

他不了解你

He don't do you right

你不会称心如意

He won't love you like I would

他没我这般为爱痴狂

Love you like I would

为爱痴狂

Talking don't want me, cause I want you

你心口不一,因为我想要占有你,对你说——

Hey what's up, it's been a while

哈喽,多时不见

Talking about it's not my style

我依旧木讷蠢萌,不知道该怎么与你嘘寒问暖

Thought I'd see what's up

我不断麻痹自己告诉我看淡一切吧

While I'm lighting up

虽然这段日子事业蒸蒸日上

It's cold-hearted, cold-hearted

我的心却是荒凉,冰冷的

Know it's late but I'm so wired

我知道当初不应该过早放弃但我现在仍不甘心

Saw your face and got inspired

人群中你依旧沉鱼落雁万众瞩目我的内心小鹿乱撞

Guess you let it go, now you're good to go

我猜你早已经心静如水无比释怀,我到底该不该挽留怎么办才好

It's cold-hearted, cold-hearted

还是你就是一颗铁石心肠...

Oh~

It's probably gonna sound wrong Promise it won't last long

听上去可能荒诞不经

Oh~

If we can never go back

如果时间可以倒流

Thought you'd like to know that

我这次绝不放手


评论(2)
热度(26)