未果寻病终

I'll try anything once

Boston - Augustana

in the light of the sun, is there anyone

在那耀眼的阳光下,是有人在吗

oh it has begun

噢,这一切都已经发生了

oh dear you look so lost

亲爱的,你看起来那么失落

eyes are red and tears are shed

眼睛红红的,泪也流了下来

this world you must've crossed

对生活感到失望

just said, you don't know me, you don't even care

你说,你不了解我,甚至毫不关心

you said, you don't know me, you don't wear my chains

你说,你不了解我,不能容忍我

 

essential and appealed

总有一天会实现的

carry all your thoughts across an open field

带着你所有的想象,穿过那片无垠草原

when flowers gaze at you

花儿凝视着你

they're not the only ones who cry when they see you

它们并不是唯一会为你流泪的

you said

你说

you don't know me, you don't even care

你不了解我,甚至毫不关心

oh,you said, you don't know me, you don't wear my chains

你不了解我,不能容忍我

she said I think I'll go to Boston

她说我要出发前往波士顿

I think I'll start a new life

我要一个全新的生活

I think I'll start it over

我要重新开始

no one knows my name

到一个没人认识我的地方

I'll get out of California

我要离开加州

I'm tired of the weather

我讨厌那里的天气

I think I'll get a lover and fly out to Spain

我会有段新的恋情,和我的伴侣去西班牙

I think I'll go to Boston

我要出发前往波士顿

I think that I'm just tired

我只是累了

I think I need a new town

我需要一个崭新的小镇

to leave this all behind

把一切抛在脑后

I think I need a sunrise, I'm tired of the sunset

我需要晨曦朝阳,而不是落日余晖

I hear it's nice in the Summer

我听说那里夏天很棒

some snow would be nice

能下点雪也很好

you don't know me, you don't even care

你不了解我,也不关心我

Boston

波士顿

no one knows my name

没人知道我的名字

no one knows my name

没人知道我的名字

no one knows my name

没人知道我的名字

Boston

波士顿

no one knows my name

没人知道我的名字


评论
热度(17)