未果寻病终

I'll try anything once

You Are My Everything - Lexington Bridge

Darling You Are My Everything

宝贝,你是我的一切

I hope you happy everyday

我希望你每天都开心

and have a better mood day and night

每天都有个好心情

you know i love you so deeply

你知道我是如此深爱你

i want marry you !-by your honey yang

我要娶你!- 来自 your honey yang(yang 同学原谅我不才,没能准确译出你心意的万分之一)

Baby girl

我的女孩

Baby I can't let you go

我不能让你离开

I think about you all the time

我无时无刻不在想你

Think about you all the nights

整夜都在想你

You and me we creepin' next to the sea

我们偷偷溜去海边

You brought the fresh champagne

你带来了甜美的香槟

And I'd light the fire

我燃起了火堆

Sometimes I really ask myself

有时候我正经地问自己

Do you really wanna lean on this man

你是否真的愿意依靠你眼前的这个男人

Remember all the beautiful moments

我记得所有

We share

我们在一起的美妙瞬间

My darling please think twice

我的宝贝,请你三思

 

Baby I

宝贝,我

I swear to god up in the sky

我向天发誓

I'll be your shelter when you cry

当你哭泣的时候我会是你的港湾

Cause you are my everything

因为你是我的一切

Baby I

宝贝,我

I travelled around the seven seas

我曾经穿越过七大海洋

I'd climb any mountain high

我曾经攀登过无数的高山

And speak to you

我会把这些经历和你分享

Cause you are my everything

因为你就是我的一切

 

Oh I think I'm lost in the wind

oh~ 一旦没有你陪在我身边

Without you by my side

我想我会迷失在风中

There is no one who can hold me

没有人能hold 住我(除了你)

Together we would fight any storm

我们将一起面对任何狂风暴雨

I could show you how

我会用行动向你证明

Just give me your hand now

只要给我你的手

I really wanna make you mine

我真的想把你变成我的私有物

(to make it feel alright)

(为了让它变得理所当然)

Baby for all the time

宝贝,一直以来

I never let you feel down

我从来没有让你感到失望

Cause you surrender my heart

因为你虏获了我的心

 

Baby I

宝贝,我

I swear to god up in the sky

我对天发誓

I'll be your shelter when you cry

当你哭泣的时候我会是你的港湾

Cause you are my everything

因为你就是我的一切

Baby I

宝贝,我

I travelled around the seven seas

我曾经穿越过七大海洋

I'd climb any mountain high

我曾经攀登过无数高山

And speak to you

我会把这些经历和你分享

Cause you are my everything

因为你就是我的一切

 

I'll be there whenever you call

我会出现在任何你需要我的时候

I wash the teardrops from your skin

我会帮你擦掉眼泪

Cause in my dreams

因为那是我的荣幸

I've made such a plan

对于我们的未来

For you and me

我已经做好了计划

We built a castle

我们建一个城堡

Where we could settle down my friend

让我们的朋友都能在里面安家

Romantic melodies been played

城堡里浪漫优美的旋律

By the wind

随风飘荡

 

Baby I

宝贝,我

I swear to god up in the sky

我对天发誓

I'll be your shelter when you cry

当你哭泣的时候我会是你的港湾

Cause you are my everything

因为你就是我的一切

Baby I

宝贝,我

I travelled around the seven seas

我曾经穿越过七大海洋

I'd climb any mountain high

我曾经攀登过无数高山

And speak to you

我会把这些经历都和你分享

Cause you are my everything

因为你就是我的一切

 

i really wanna make u mind

我真的想把你变成我的私有物

baby gonna laugh all the time

宝贝我想让你一直无忧无虑地笑着

i never gonna let u down

我永远不会让你失望

i want u to be around

我想让你陪在我身边

i really wanna make u mind

我真的想把你变成我的私有物

baby gonna laugh all the time

宝贝我想让你一直无忧无虑地笑着

i never gonna let u down

我永远不会让你失望

i really wanna make u mind

我真的想把你变成我的私有物

baby gonna laugh all the time

宝贝我想让你一直无忧无虑地笑着

i never gonna let u down

我永远不会让你失望

i want u to be around

我想让你陪在我身边

i really wanna make u mind

我真的想把你变成我的私有物

baby gonna laugh all the time

宝贝我想让你一直无忧无虑地笑着

i never gonna let u down

我永远永远不会让你失望


评论
热度(10)