未果寻病终

I'll try anything once

Devil In My Hand (Part 2) - The Dentals

郁闷了就听听歌


Difference scene, now I’m in the snow

不同的场景,此刻我在雪地里

Rocky Mountains are, they are such a blow

这里是洛基山,狂风拼命吹

It’s cozy with a fireplace

但却很舒服,房里有个壁炉

And I am sitting here, drinking a like beer

而我坐在这里,喝着淡啤酒

On a cruise, all the food is free

在游船上,所有的食物随便拿

I am at the pool, guess who is next to me?

我在泳池边,猜猜谁在我身旁?

It’s Jennifer, she a cheerleader

珍妮弗,她是啦啦队长

And I am sitting here drinking a light beer

而我坐在这里,喝着淡啤酒

I can’t believe I am right here

我不敢相信我就在这儿

I can’t believe I drinking a light beer

我不敢相信我喝了淡啤酒

Why do I hold this drink in my hand?

为什么我还把这东西拿在手里?

I can’t believe I am right here

我不敢相信我就在这儿

I can’t believe I drinking a light beer

我不敢相信我喝了淡啤酒

My luck that it’s only a nightmare.

这简直就像是一场噩梦

I wake up, the live beats gone away

我醒来,现场的节奏消失了

But sadly, Jennifer is away too

但很遗憾,詹妮弗也走了

I guess both things where, Too good to be true

我想这两者,太过美好所以难以成真

And I am, ok with that

而我现在,感觉还不赖

Yes I am

没错是的


评论(3)
热度(11)