未果寻病终

I'll try anything once

'Til Death - Barcelona

This is the place, this is the sound

就是这地方,这个声音

A dark cloud overhead the people on the ground

乌云笼罩在人们头顶

You can hear it on the air and feel it in the breeze

它在空气里,它在风里

It's coming for us both before we try to leave

在我们打算离开之前就来了

You looked right to me

你目不转睛地看着我

With tender eyes and shakin knees

眼神温柔,双腿颤抖

This dyer sound is scarin me and you looked right to me

我被这声音吓到了,而你也直直的看着我

I said if we could go back

我问如果我们可以重来

If we had time for that

如果我们还有时间

Oh would you change anything

你会不会改变些什么

Well you said "this is my last breath

你说已经来不及了

And I'll leave with no regret

好吧,我会毫无遗憾的离开

This life is over but I had you 'til death"

生无可恋,但我曾和你海誓山盟

The suns burnin up, waves crashin down

阳光的瀑布,倾泻而下

We've pushed out far out to sea, we're left out here to drown

而我们在远海里濒临窒息

And we heard it all before, how we come to die

我们都知道我们会如何死去

But just before it ends the people start to fly but...

但是在死之前,人们又开始挣扎着飞翔

That won't change a thing, cause everyone I know has wings

没有什么会改变,因为我知道的每个人都有翅膀

We can fall asleep kick and scream

我们可以兴奋的叫喊着睡去

But that won't change a thing

但是没有什么会改变

I said if we could go back

我说如果我们可以重来

If we had time for that

如果我们还有时间

Oh would you change anything

你会不会想要改变什么

Well you said "this is my last breath

你说已经没有时间了

And I'll leave with no regret

好吧,我会毫无遗憾的离开

This life is over but I had you

这一生都完了,但是我曾拥有你

Left alone I can't decide

一个人什么都做不了

I feed my monster deep inside

内心的妖怪在作祟

Well this hunger brought me here tonight

它驱使着我来找你

Help me see straight out ????? your right

告诉我,我该如何放手?

Well I said if we could go back

我说如果我们能重来

If we had time for that

如果我们还有时间

Oh would you change anything

你会不会想要改变什么

Well you said "this is my last breath

你说已经没有时间

And I'll leave with no regret

好吧,我会毫无遗憾的离开

This life is over but I had you 'til death"

生无可恋,但我们曾海誓山盟


评论
热度(21)