未果寻病终

I'll try anything once

The Clouds in Camarillo - Brazzaville

-为自己带盐: 假如今天生活欺骗了你,不要悲伤,不要哭泣,因为明天生活还会继续欺骗你。



You were born in '67

你出生于1967年

About 9 o'clock at night

晚间大概9点的时候

A couple years before I lost control

那就发生在我失神落魄前几年

and ended up inside.

正值我内心绝望之际

The clouds in

卡马里奥的天空

Camarillo

云层密布

Shimmer with a light that's

云层边缘闪现着一道金边

So unreal

是如此虚幻

Now I fear the stories

如今我害怕听闻那些

That they told me

他们告诉我的

Of how I hurt my baby

关于我是如何伤害我爱的人的事

Must be somehow true

那想必也都是真的吧

I stopped taking all my pills

我停止服用所有的药物

they made me feel so dead inside.

它们让我感到内心已经死去

Just like the sun was going out

就如太阳依旧照常升起 也令人绝望

I didn't think I could survive

我想我不能再苟且偷安

The clouds in

卡马里奥的天空

Camarillo

云层密布

Shimmer with a light that's

云层边缘闪现着一道金边

So unreal

是如此虚幻

Now I fear the stories

如今我害怕听闻那些

That they told me

他们告诉我的

Of how I hurt my baby

关于我是如何伤害我爱的人的事

Must be somehow true

那想必也都是真的吧

Now I'm writing from a caravan

此刻我在你妈妈家后面的拖车里

behind your nana's place

试着记录下这些点点滴滴

I think my spirit will be happier

我想我的灵魂会乐于见到

with the stars in outer space.

远处夜空中的星星与我作伴

The clouds in

卡马里奥的天空

Camarillo

云层密布

Shimmer with a light that's

云层边缘闪现着一道金边

So unreal

是如此虚幻

Now I fear the stories

如今我害怕听闻那些

That they told me

他们告诉我的

Of how I hurt my baby

关于我是如何伤害我爱的人的事

Must be somehow true

那想必也都是真的吧

The clouds in

卡马里奥的天空

Camarillo

云层密布

Shimmer with a light that's

云层边缘闪现着一道金边

So unreal

是如此虚幻

Now I fear the stories

如今我害怕听闻那些

That they told me

他们告诉我的

Of how I hurt my baby

关于我是如何伤害我爱的人的事

Must be somehow true

那想必也都是真的吧

The clouds in

卡马里奥的天空

Camarillo

云层密布

Shimmer with a light that's

云层边缘闪现着一道金边

So unreal

是如此虚幻

Now I fear the stories

如今我害怕听闻那些

That they told me

他们告诉我的

Of how I hurt my baby

关于我是如何伤害我爱的人的事

Must be somehow true

那想必也都是真的吧



评论
热度(22)