未果寻病终

I'll try anything once

Bff 'best Friends Forever' - Natalia

Forever by my side

永远在我身边

Together till we die

我们至死在一起

Sharing all the highs and all the lows

分享所有的高低起伏

Sharing every feeling

分享每一个感觉

And the dreaming dancing where

梦想和舞蹈

The wild things go

狂野的往事

Watching my back

我们背靠着背

Watching your back

Two musketeers So BFF So amici

像两个火枪手,肝胆相照

Through love and tears

穿过爱和泪水

Boys who should have known that

孩子们应该知道

Boys who should have known

孩子们应该知道

Boy, they should have know

男孩,他们应该知道

Drum and bass

在低沉的鼓声中

Watch them drown In your beautiful face

看着他们淹没你美丽的脸

As their lips get a beautiful taste

他们尝到了甜头

They don't know, truth or dare

他们不知道,他们是在玩真心话大冒险

We've got secrets we share

我们有我们之间的秘密

Cross my heart and hope to die

我用生命发誓

I won't leave you high and dry

当你孤立无援的时候,我不会离开

Like diamonds in the sky

像天空中的钻石

We shine like a work of art

我们像一件艺术作品一样闪耀着

So tell them FYI

所以告诉他们知道

They can try to make us cry

他们可以尝试让我们哭

But nobody can cheat Best friends forever

但没有人可以欺骗我和我永远最好的朋友

Trick or treat Best friends forever

威胁我和我永远最好的朋友

Tigers burning bright

老虎发威了

 

We've got a table to tell

我们要一个个告诉他们

So who we gonna tell?

所以我们要告诉他们

The writing's on the wall

就像刻在墙上的文字

The guns will sound

就像火枪就要怒吼

Don't tangle with my best friend

不要缠着我最好的朋友

She's my best friend

她是我最好的朋友

Hey, we've got you busted now

嘿,遇到我们你就倒霉了!

Watching my back

我们背靠着背

Watching your back

Two musketeers So BFF So amici

像两个火枪手肝胆相照

Through love and tears

通过爱和泪水

Boys who should have known that

孩子们应该知道

Boys who should have known

孩子们应该知道

Boy, they should have know

男孩,他们应该知道

Drum and bass

在鼓声和低音中

As those hands feel the heat

当那些带热的手

Stealing moves from you and me

想从你和我这偷东西

Hey beware we strip bare

嘿,当心我们把你扒光猪了!

For the secrets we share

我们分享的秘密

Cross my heart and hope to die

我要是撒谎不得好死

I won't leave you high and dry

当你孤立无援的时候,我不会离开

Like diamonds in the sky

像天空中的钻石

We shine like a work of art

我们像一件艺术作品

So tell them FYI

所以告诉他们知道

They can try to make us cry

他们可以尝试让我们哭

But nobody can cheat Best friends forever

但没有人能欺骗我和我永远最好的朋友

Trick or treat Best friends forever

威胁我和我永远最好的朋友

Tigers burning bright

老虎发威了

All the good, good times

所有快乐的时候

Got the T-shirt, girl

拿上T恤,女孩

And the bad, bad, bad, bad, sad times

与坏,坏,坏,坏,悲伤的时候

Whatever life may bring

不管发生什么事情

We'll blow them away

我们会把他们赶走

Cross my heart and hope to die

我要是撒谎不得好死

I won't leave you high and dry

当你孤立无援的时候,我不会离开

Like diamonds in the sky

像天空中的钻石

We shine like a work of art

我们像一件艺术作品

So tell them FYI

所以告诉他们知道

They can try to make us cry

他们可以尝试让我们哭

But nobody can cheat Best friends forever

但没有人能欺骗我和我永远最好的朋友

Trick or treat Best friends forever

威胁我和我永远最好的朋友

Tigers burning bright

老虎发威了


评论(2)
热度(33)